Regulamin sklepu internetowego
www.artgrzejniki.pl
1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem: www.artgrzejniki.pl
- Regulamin określa zasady korzystania przez klientów ze sklepu internetowego.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym.
- Klient nie może dostarczać treści bezprawnych i jest zobowiązany do podawania prawdziwych danych.
- Klient powinien korzystać ze Sklepu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, szanując prawa innych osób, w tym ich własność intelektualną.
- Usługodawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić bezpieczeństwo komunikacji w ramach świadczonych usług elektronicznych.
- Właścicielem i operatorem sklepu jest:
Nazwa firmy: RADIATOR EUROPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres siedziby: UL. ENERGETYKÓW 32, 59-900 ZGORZELEC
NIP: 6152076058
REGON: 540280731
KRS: 0001140769
Adres e-mail: biuro@artgrzejniki.pl
Telefon kontaktowy: +48 757 329 051 - Regulamin jest skierowany do konsumentów oraz przedsiębiorców korzystających ze sklepu internetowego.
- Warunkiem skorzystania z oferty sklepu jest akceptacja niniejszego regulaminu.
2. Definicje
- Sprzedawca - podmiot określony w pkt 1.2 niniejszego regulaminu.
- Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu.
- Konsument - Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupów niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Towar - produkt oferowany do sprzedaży w sklepie internetowym.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży.
3. Zasady składania zamówień
- Zamówienia można składać całodobowo za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Zamówienie można składać również mailowo i telefonicznie od pon-pt (dni robocze) w godzinach pracy biura.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas składania zamówienia.
- Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia drogą e-mailową.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w uzasadnionych przypadkach.
4. Warunki zawierania umowy sprzedaży
- Informacje o produktach zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego, takie jak opisy, parametry techniczne i ceny, nie stanowią oferty handlowej zgodnie z art. 543 Kodeksu Cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Ceny produktów widoczne na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i obejmują wszystkie opłaty, w tym VAT i cła. Nie uwzględniają jednak kosztów dostawy, które są wskazywane podczas składania zamówienia.
- Ceny produktów realizowanych na indywidualne zamówienie ustalane są po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą.
- Aby zawrzeć umowę sprzedaży, należy wejść na stronę sklepu, wybrać produkt i złożyć zamówienie, korzystając z internetowego formularza.
- Podczas składania zamówienia konieczne jest podanie danych, takich jak: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, wybrany produkt i jego ilość, sposób i miejsce dostawy oraz forma płatności.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie kliknięcia przycisku „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”.
- Po otrzymaniu zamówienia i opłaceniu zamówienia sprzedawca natychmiast je potwierdza oraz przyjmuje do realizacji, wysyłając stosowną wiadomość na podany przez Klienta adres e-mail.
- Klient może edytować swoje dane w formularzu do momentu złożenia zamówienia (z wyjątkiem produktów na specjalne zamówienie, które zostały już przekazane do realizacji).
- Podane ceny produktów są cenami brutto, obejmującymi podatek VAT. Firma RADIATOR EUROPA zastrzega sobie prawo do zmiany cen lub odmowy realizacji zamówienia w przypadku błędnie podanej ceny.
- Sprzedawca nie gwarantuje pełnej zgodności opisów produktów z rzeczywistością i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy. W razie wątpliwości przed dokonaniem zakupu zaleca się kontakt z firmą.
5. Dostawa
- Po zawarciu umowy sprzedaży i opłaceniu zamówienia wraz z kosztami wysyłki, wysyłka produktu nastąpi zgodnie z informacją podaną w karcie produktu. Każdorazowo czas realizacji zamówienia podawany jest w opisie produktu. W przypadku produktów niedostępnych lub wykonywanych na specjalne zamówienie, klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo o przewidywanym terminie dostawy. Czas realizacji i dostawy liczony jest od dnia zaksięgowania płatności na koncie sprzedawcy.
- Produkty są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej lub inną metodą ustaloną indywidualnie z Klientem.
- Sprzedawca zastrzega, że produkty prezentowane w sklepie internetowym mogą nie być dostępne od ręki. W celu potwierdzenia dostępności zaleca się kontakt ze sprzedawcą przed dokonaniem zakupu.
6. Płatność
-
Klient może dokonać płatności za zamówienie w jeden z dwóch dostępnych sposobów:
a) Przelew tradycyjny – płatność dokonywana na wskazany numer rachunku bankowego Sprzedawcy. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty.
b) Przelewy24 – szybka i bezpieczna płatność online za pośrednictwem platformy Przelewy24.
- W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Brak wpłaty w tym czasie może skutkować anulowaniem zamówienia.
- Wszystkie płatności muszą zostać uregulowane przed realizacją zamówienia. Sklep nie oferuje płatności za pobraniem.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia wynikające z procesów bankowych lub operatora płatności.
7. Prawo odstąpienia od umowy (dla Konsumentów)
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji za pomocą oświadczenia na piśmie np. poprzez przesłanie maila z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest zwrócić produkt Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
- Zwrot produktu powinien nastąpić w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu
- Koszt zwrotu produktu ponosi Konsument, chyba że wada produktu była przyczyną odstąpienia od umowy.
8. Reklamacja i gwarancja
- Sprzedawca jest odpowiedzialny za zgodność produktu z umową (rękojmia) oraz za ewentualne wady fizyczne lub prawne produktu.
- W przypadku stwierdzenia wady, klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie, który określa czas trwania gwarancji danego produktu. Każdorazowo okres gwarancji opisany jest w karcie produktu.
- Reklamacje można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem e-maila.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca dokona wymiany produktu, naprawy lub zwrotu zapłaconej kwoty.
9. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest RADIATOR EUROPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą ul. Jędrzychowice 121, 59-900 Zgorzelec.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz marketingu własnych produktów i usług.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz przenoszenia danych.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.
10. Postanowienia ogólne
- Wszelkie spory wynikłe z umów zawartych za pośrednictwem sklepu internetowego będą rozstrzygane przez właściwe sądy polskie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie po 7 dniach od ich opublikowania na stronie sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Załączniki: